Kurs marketingu cyfrowego zacząć czas!

Zanim zaczniemy na poważnie ten kompletny kurs marketingu cyfrowego, chciałbym w wyjaśnić Ci, jak działa skuteczny system sprzedaży internetowej. To zajmie tylko kilka minut. Rozpocznijmy więc nasze szkolenie z marketingu cyfrowego!

Aby sprzedawać nasze produkty, czy usługi lub zachęcać ludzi do czytania lub oglądania naszych treści, musimy wykonać tylko cztery kroki:

1 krokiem marketingu cyfrowego jest znalezienie naszej publiczności.

Chcemy wiedzieć, gdzie są nasi klienci, nasza publiczność. Jeśli wiemy, gdzie się znajduje, wiemy, gdzie prowadzić sprzedaż. To pozwoli nam zaoszczędzić czas i pieniądze. Dlatego zawsze najpierw przeprowadzamy badania rynku jako fundament w każdym biznesie internetowym.

2 krokiem marketingu cyfrowego jest uchwycenie uwagi potencjalnych klientów.

Następnie przechodzimy do kroku numer dwa, czyli tego, co ma nam przyciągnąć naszą publiczność. Innymi słowy chcemy przyciągnąć ich uwagę i uchwycić kontakt z nimi za pomocą mediów społecznościowych. Chcemy przyciągnąć ich uwagę, tworząc treści na Facebook’u, Instagram’ie, na YouTube i tak dalej, a następnie zamierzamy zamienić ich w obserwujących, fanów, subskrybentów, tak, żeby móc im wysyłać kolejne komunikaty i informacje. Tego też nauczy nas ten kurs marketingu cyfrowego.

Inaczej mówiąc, ten kurs marketingu cyfrowego ma nauczyć nas jak zamienić obserwatorów naszych Mediów Społecznościowych w długoterminowych klientów, wobec których możemy kontynuować działania marketingowe i ostatecznie doprowadzić do sprzedaży.

3 krokiem jest pierwsza sprzedaż.

Sprzedaż jest trzecim krokiem skutecznego systemu marketingu cyfrowego. W końcu powodem, dla którego sprzedajemy nasze produkty lub usługi, jest właśnie zarabianie pieniędzy. Więc jak i gdzie sprzedajemy? Sprzedajemy przez naszą stronę internetową nasze produkty i usługi i to tak wcześnie, jak tylko się tego nauczymy, aby w końcu zarabiać pieniądze.

A kiedy już to osiągniemy, to już odnieśliśmy sukces!

4 krok – więcej sprzedaży!

Ale jest czwarty krok, który oddziela średnich, przeciętnych sprzedawców od odnoszących prawdziwe sukcesy sprzedawców cyfrowych. I ten czwarty krok to zrobić więcej tego, co działa. O tym też mówi ten kurs marketingu cyfrowego.

Podsumowanie Wstępu:

Podsumujmy więc wszystkie kroki, które omówiliśmy do tej pory i które zawiera nasze szkolenie z marketingu cyfrowego:

  • W kroku pierwszym, identyfikujemy naszą publiczność poprzez badanie rynku.
  • W kroku drugim, przyciągamy naszą publiczność poprzez tworzenie treści na platformach mediów społecznościowych.
  • Następnie kierujemy tych odbiorców do trzeciego kroku, sprzedaży za pośrednictwem naszej strony internetowej.
  • W czwartym kroku dowiadujemy się, co w naszym biznesie rzeczywiście działa, jakie treści, wpisy, zdjęcia, czy filmy, dzięki Google Analytics, Facebook Analytics, YouTube Analytics, czy innym narzędziom analitycznym na platformach, z których korzystamy, a następnie robimy tego więcej!

A to oznacza, że będziemy sprzedawać więcej i w końcu zarobimy więcej pieniędzy, o co w tym wszystkim chodzi.

I to już cała magia Digital Marketingu. Jak widzisz, nie ma w tym nic magicznego. Badasz rynek, przyciągasz uwagę, sprzedajesz, a potem sprzedajesz więcej. Ten pierwszy kompletny kurs marketingu cyfrowego wszystkiego Cię nauczy.

Teraz, kiedy już wiesz, jak wygląda skuteczny system marketingu cyfrowego, nadszedł czas, aby go zacząć budować. I przez ten proces poprowadzi Cię krok po kroku to szkolenie z marketingu cyfrowego!

Zapraszam Cię więc do następnej części szkolenia!

Powodzenia!

Link do kolejnej lekcji kursu.